آموزش ویدئویی: ویرایش و اضافه کردن فایلهای ضروری برای مدیران گروه

12 مرداد 1393 By In وبلاگ مدیران سایت

1. ابتدا لوگین مینماییم
2. به صفحه اصلی بخش مربوطه می رویم بطور مثال بخش کامپیوتر
3. چون به عنوان مدیر بخش کامپیوتر لوگین کرده ایم گزینه ویرایش  در صفحه ظاهر می شود که بر روی آن کلیک می نماییم


4. در ستون فایلهای ضروری دو گزینه فرمت پایان نامه و فرمت کارآموزی قرار داده شده که می خواهیم این متون را به فایل متصل کنیم بطور مثال  متن فرمت پایان نامه را انتخاب می کنیم سپس دکمه   فشار میدهیم صفحه ای ظاهر می شود که ما تب (upload)  را انتخاب می کنیم از میان گزینه های موجود  choose file را انتخاب می کنیم پس از انتخاب فایل قسمت  send it to server را انتخاب می کنیم تا فایل مورد نظر آپلود شود 
 


5. به ابتدای آدرس داده شده به فایل عبارت aj.ac.ir  را اضافه می نماییم سپس ok  میکنیم و تمام

6. میتوانیم متنی به دلخواه در قسمت فایلهای ضروری نوشته و سپس با انتخاب آن متن فایلی را طبق مرحله 4 و 5به آن متصل نماییم 
 

خواندن 862 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 12 مرداد 1393 ساعت 15:58

موارد مرتبط

برای ارسال نظر وارد سایت شوید